Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ταξίδι express.

Ποιος θα μου το έλεγε ότι Λατινική Αμερική-Αθήνα θα το έκανα Κολιατσου-Παγκράτι.
Παρασκευή έφυγα Τερτάρτη πάλι πίσω. Τι να κάνω, έναν ανιψιό έχω να μην τον δώ θα βαπτίζεται?
Ευτυχώς δεν έκλαψε πολύ, πιο πολύ απο τα νεύρα του ήταν παρά απο φόβο. Ήξερε βέβαια ότι η όλη διαδικασία/μέρα ήταν για αυτόν. Το καμάρι μου!!!

Ευχαριστήθηκα και τη μανούλα μου γιατί το καλοκαίρι όχι και τόσο. Τώρα είμαι έτοιμη να υπόδεχτω τα πεθερικά μου. Ευτυχως θα έρθει και η άλλη νύφη μαζί. Αυτό μαλακώνει τα πράγματα, θα υπάρχει και άλλος κόσμος πέραν την οικογενείας. Πέρασα και απο την παλιά μου δουλειά να πώ ένα γεια γιατί γαϊδούρα με ανεβάζουν γαϊδούρα με κατεβάζουν επειδή δεν έιχα περάσει. Με είδαν πόσο καλά είμαι και με έφαγαν με το μάτι τους. Χωρίς πλάκα, με το που έφτασα στο χωριό μου ήρθε λυποθυμία. Όχι μονο για σκάσιμο μου ήμουν αλλά πιο πολύ. Οι ζηλιαρηδες!!
Έκανα λοιπόν και εποδρομή στα κουτιά της μετακόμισής μου (απο την εργένικη ζωή στην συζυγία).
Πήρα που λέτε και τις βελόνες μου απο την ελλάδα και τα σχετικά μου για να αρχίζω το πλέξιμο
Θα μου πείτε τωρα ότι και ο αρραβωνιαστικός μου( απο δώ και πέρα θα τον αποκαλώ Μ., οκ?)
Ευτυχώς που τα πήρες  γιατι εδω ο καιρός το σηκώνει, χαχαχα οχι καλέ μου απλα θελω να πλέξω κασκόλ για τα χριστούγεννα, για τη μαμα σου, τη νύφη σου κτλ. Καλά βρέ πλάκα έκανα, μου λέει μετά.

Αλλα μιας και είμαι εδώ και δεν δουλεύω κάνω και κάτι μαθήματα online έτσι για την εμπειρία συν μία ξένη γλώσσα. Καθαρισμα σπιτιού, πλυσίματα, σιδερώματα κτλ φουλ ωράριο. Εγώ γιατί νοιώθω ότι δεν κάνω τίποτα? Μάλλον γιατί δεν δουλέυω και δεν πληρώνομαι? Δεν έχω παράπονο ότι θέλω το έχω αλλα όταν δουλέυεις απο τα 13 και έχεις λεφτάκια στην τσέπη σου κάπως σου φαίνεται.

Σήμερα είναι η μέρα του σούπερ μάρκετ μετά απο 5 μέρες εκτός χώρας και είμαι περίεργη να δώ τι θα βρώ. Αν θα βρώ τίποτα. Τουλάχιστον φρούτα και λαχανικά θα έχουν, τα άλλα τα φέρνω απο Ευρώπη, οπού χθες για κακή μας τύχη μας σταμάτησαν και μας είπαν να περάσουμε τελωνείο, φτού σου διάολε. Αλλά ευτυχώς τη γλυτώσαμε. Και του είπα πριν φύγουμε μην παίρνεις το λάδι(5κιλο) έχουμε ακόμα. Και να φανταστείται αυτή τη φοπρά είχαμε μόνο 2 βαλίτσες με πολύ λίγα πράγματα άλλες φορές 4 βαλίτσες γεμάτες απο μακαρόνια, μέχρι ασετόν για τα νύχια μου.

Αυτά για σήμερα και καλό σας βράδυ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου