Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Ώρα για φαΐ !!!!

Σημερα θα σας μιλήσω για φαι! Ναι , το αγαπημένο μου θέμα. Καλα εμένα πιο πολυ τα γλυκα μου αρέσουν αλλα δεν εχει να κανει.
Σαν άτομο είμαι πολυ περίεργη με το φαι. Δεν τα τρώω ολα. Να φανταστείτε οτι σε τραπέζι επίσημο...έχω φτυσει την μπουκιά μου σε χαρτοπετσέτα ( διακριτικά) αλλα οπωσ και να εχει ρεζιλι εγινα. Τι να εκανα η γυναικά; Ο εμετός θα ήταν καλύτερος;


Πρώτα βλέπω, μετα ρωτάω τι εχε μέσα, μυρισω και μετα στο στόμα.
Όπως σας είπα δεν τα τρώω όλα. Οχι μόνο τα ξένα αλλα ούτε τα ελληνικα. Τυρι μόνο φέτα, σκληρή και αλμυρή ...οχι φέτα νάναι... και ότι νάναι. Απο αλλα τυριά τελευταία ανακάλυψα το πεκορινο. Ακριβουτσικο αλλα ωραίο και φυσικά στα μακαρονια μόνο κεφαλοτυρι δανιας. Όσοι με ξέρουν μου το λένε απο την αρχη, δανιας δεν έχουμε και έτσι τα τρώω σκετα. No problema. Φυσικα όχι τυριά κρεμες, κρέμες γάλακτος κτλ.


Γενικα έτρωγα μόνο ρυζι και μακαρονια με κόκκινη σαλτσα ντοματας με λαχανικά (έτσι διατηρουσα κορμι ομωσ). Την κρεμα γαλακτος την αηδίαζω όπως σας είπα. Γαλα δεν πινω ( 1 ποτήρι το μήνα και αν ...και αυτο παγωμενο να μην καταλαβαίνω γευση) απο την Τετάρτη δημοτικου που μου έκοψαν το μπιμπερο. Αν και το ξαναρχισα ( το μπιμπερο)δε μπορούσα να πιω άλλο γαλα. Τρώω όμως ωμά στρειδια, αχιβαδες κτλ.


Έλα όμως που ολα άλλαξαν !!! Τωρα που βρίσκομαι εκτός Ελλάδας έπαθα τον θάνατο της αλεπους που λένε. Υπεφερα! Στην αρχη τουλαχιστον. Και στις διακοπές μου οταν πήγαινα εξωτερικο το ίδιο παθαινα. Δε μου άρεσε τίποτα. Δε ξέρω όμως τι άλλαξε και είπα Οκ ας δοκιμάσω και άλλες κουζίνες. Ο Μ. τα τρώει ολα, για να τον συνόδευω λοιπον σε δείπνα θα πρεπει να αλλαξω κάπως τις διατροφικές μου συνήθειες. Έτσι και εγινε!Όχι πολυ αλλα στα επιτρεπτά όρια.
Με μύησε στο σουσι. Ναι ναι, είτε το πιστεύεται ειτε οχι τρελαίνομαι για σουσι. Στην αρχη το έτρωγα μαγειρεμενο και τωρα νωπο. Αλλα οχι μόνο αυτο...το φτιαχνω και μονη στο σπίτι όπως χθες το βράδυ καλη ώρα.
2 φορές τη βδομαδα πρεπει να φάω σουσι, δε γινετα αλλιώς. Δοκίμασα και ταυλανδεζικη κουζινα που μου αρέσει πολυ επίσης. Μακαρονια με κοτοπουλο και κομματάκια μοσχαρακι και γαριδες ολα τουρλου. Ξέρετε πως τα φτιάχνουν τωρα αυτοί, θα μου πεις μακαρονια δηλαδή. Ναι γιατι φοβάμαι με τα πειράματα μην μείνω και νηστική καμία φορα. Αλλα τελείως διαφορετικά απο τα δικα μας μακαρονια. Γενικα τωρα τολμώ αλλα αν ξέρω ότι εχει τρουφα, κρεμα γαλακτος, τοφού κτλ με την καμία δε τα θέλω , δεν κανω καν την προσπάθεια να το μυρισω.

Έν κατακλείδι έχω δοκιμάσει τις εξής κουζίνες:
Κινεζικη
Ιαπωνική
Μεξικανικη
Περουβιανη
Βενεζουελας
Ιταλική
Ισπανική
Γαλλική
Και φυσικά ελληνικη! αν θυμηθώ καμία άλλη θα σας πω.


Εσείς ποιες κουζίνες έχετε δοκιμάσει; Ποια σας αρέσει περισσότερο;
Περιμένω σχόλια σας:)
Καλο απόγευμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου