Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Η δική μου μετα-καλοκαιρινή εμπειρία!!!!

Αχ φίλε μου Αμερικλάνε, τι τράβηξες παλικάρι μου. Πόσο σε σκέφτομαι που κακοπερνάς.
Αμαρτία να πετάς μπιζινες και να μη δαμάζονται τα κύματα με την καμία, τςτςτςτς .
Αν το καλoσκεφτείς εγώ τότε μια χαρά πέρασα το 2ημερο στην Αθηναϊκή Κλινική. Δωμάτιο λούξ.

Δύο κρεβατιών αλλά ευτυχώς δεν ήρθε κανείς άλλος και το είχα για πάρτη μου, σουίτα σου λέω. Τηλεόραση, free wi-fi (το έγραφε και στην είσοδο της κλινικής)κανονικό ξενοδοχείο, το κουμπάκι το κόκκινο, ξέρεις μωρέ..αυτό που το πατάς και τσουκ νασου η κοπελιά με τ'άσπρα.

Τι θα θέλατε? με ρωτάει. Νερό απαντάω. Oτι ήθελα το ζήταγα. Αλλά δεν έρχονταν. Μόνο νερό και τσάι. Μια κόκα κόλα βρε παιδιά? Απαγορεύεται λέει. Ώραία λέω πεινάω, θέλω να φάω.
Βεβαίως λένε. Νάσου το ρυζάκι το λαπαδιασμένο.

Όχι βρε παιδιά μη μου το κάνετε αυτό. Μια βδομάδα λαπά τρώω χωρίς αποτέλεσμα. Κλάμα κακό εγώ, το σιχαίνομαι τον λαπά. Αααα δεν γίνεται λέει, εντολή γιατρού.
Πιάνω και εγώ τις φιλίες με τις μαγείρισσες. Αφού στην αρχή έριχνα μπινελίκια για το φαί και με πήραν με φόβο. Μπιρι μπιρι μπιρι μπιρι…μη σε νοιάζει μου λέει μία, θα μιλήσω στο γιατρό να σου φας μακαρονάκι σήμερα. Ωραία λέω…μαλακίες το catering δεν είχε φέρει. Φτου γαμώτο την έκατσα. Έχω μουσακά μου λέει αλλά δεν κάνει, που θα τον δώσω? Στο τέλος θα τον πετάξω. Μη μου τα λες έτσι απότομα κυρά μου αυτά τα πράγματα. Τελικά κατάφερα να μου φέρουν κοτόπουλο το οποίο δεν τρωγόταν και έφαγα μόνο το ρύζι αλλά ευτυχώς όχι λαππά.

Μετά τις διακοπές στην ωραία Ισπανία ένιωσα κούραση και λέω βρέ δεν κάθομαι και ένα 2ημερο μέσα να κάνω κούρα? Μία μέρα λέω καλά ήταν θα βγώ άυριο. Αλλα πουυυυυ. Με το που μου λέει ο δόκτωρ θα καθίσω και άλλες 2 νάσου τα κλάματα.
Με ζώναν και τα φίδια, τι κοστούμι θα μου βγάλουν. Καλή η ιδιωτική ασφάλεια τα καλύπτει αλλά είχα και τον φόβο των Ιουδαίων. Φθηνά τη γλύτωσα, τίποτα δεν πλήρωσα. Αυτή η ύπουλη η παέλια

με έφαγε. Είχα και το γιατρό να μου λέει ότι είναι σαλμονέλα. Μπουφ, τα είδα όλα. Γαστρεντερίτιδα βαριάς μορφής

 αλλά δεν το πιάσαμε το άτιμο το μικρόβιο. Εμ πώς να το πιάσουμε καλή μου αφού με πλάκωσαν στους ορούς και τις αντιβιώσεις και τη δεύτερη μέρα είδαν ότι ο γιατρός είπε να μου κάνουν καλλιέργεια κοπράνων. Το καλό είναι ότι σιχάθηκα τα πάντα. 8 μέρες χωρίς τσιγάρο. Ουάααοουυυυ, ούτε να το μυρίσω. Τις τελευταίες 2 μέρες κάνω από κανένα, όχι γιατί το θέλω αλλά για να δώ πως είναι μετά από τόσο καιρό. Ξέρω μαλακία μου, γιατί θέλω να το κόψω.


Άρα την επόμενη φορά αμερικλάνε να πω όχι στην Χαβάη ε? Μη με χαλάσει φοβάμαι χχαχαχαχαχα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου