Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Θα την πνίξω...

Τα νεύρα μου στο κόκκινο μαζί με τον υδράργυρο. Μπά... ποιόν υδράργυρο, βεζούβιο με έχει κάνει η αγ#!@τη. Που θέλει να τους διατάζει όλους, λές και όλοι είναι βλακες και αυτη η έξυπνη.
Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια. Τίποτα άλλο απο γκρίνια δε ξέρει. Απο το πρωί έως ότου φύγουμε απτη δουλειά. Τόσα χρόνια την τρώω στη μάπα. Το τι τσακωμούς έχουμε ρίξει? Το τι παρατηρήσεις , το τι απειλές ότι θα μας διώξουν αν συνεχίσουμε....δεν λέγετε.
Άσε, αυτή τη στιγμή μονολογεί γιάτι κάθομαι παραπάνω απο το ωράριο μου, αυτό είναι το θέμα της. Αλλά αυτή δεν υπάρχει πρόβλημα στο να κάθεται. Και μου επιτίθεται κιόλας. Αλλά καλή βλαμένη ήμουν και γώ που δεν την ψιλιάστικα απο την αρχή που μου έλεγε "Φύγε βρέ θα κάτσω εγώ". Έλεγα και γώ καλή κοπέλα, να μοιράζουμε τις μέρες. Ο σκοπός της? Για να φαίνεται ότι κάθεται παραπάνω στην δουλειά. Άλλα τι να κάνω, δεν έιμαι πονηρή. Τώρα ξύπνησα βέβαια. Το βρωμόστομά της? Άλλο πράγμα.. Και μετά λέει ότι δεν βρίσκει άντρα. Ε.. με τέτοιο κωλοχαρακτήρα ούτε πρόκειται να βρεί.
Ειλικρινά δεν αντέχω, η υπομονή μου έχει εξαντληθεί. Εκτός αυτού απλώνει και χέρι, τι να την σπρώχνω, τίποτα αυτη. Αλλά με την συμπεριφορά της και άλλοι εδω μέσα έχουν πρόβλημα. Γιατί δε μιλάει κανείς δε ξέρω. Θα  μου πείς , εσύ γιατί δε μιλάς?Μιλάω πως δε μιλάω..αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω.

Τι ωραία εβδομάδα πρίν τις διακοπές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου