Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Τσα!

Να'μαι και γωωωω!!!
Ναι ναι έλειψα πολυ καιρο. Κάτι το άγχος κάτι η μετακόμιση κατι η βαρέμαρα και η τεμπελιά που με δέρνει αλύπητα τελευταία....χαθηκαμεεε:)

Αλλα επανήλθα, μην ακούσω παράπονο.
Απο δουλεια γιοκ! Οχι οχι δε με διωξανε , που αν με διώχνανε θα επέρνα και το κάτι τις μου.
Οχι οχι, εγώ τους έδιωξα. Ενεκεν ο ερώς. Έβρισκομαι στην ξενιτια πλέον (πολλές λεπτομέρειες δε μπορω να δώσω με καταλαβαίνετε,σιγά σιγα ):).

Οχι ότι μου κακόπεσε...του ναντιου. Οχι μόνο με σήκωσε το κλίμα ...με παρα σήκωσε,5 κιλακια πήρα. Τι να κάνω η ερμη αφου όλη μέρα είμαι σπίτι κ τρώω, ε καμία φορα κάνω κ ποδήλατο, στο σπίτι όμως. Και μαυτα και με τα αλλα αποφάσισα να κάνω διαιτα. Παω το Πάσχα στο χωριό, έρχεται η κοπελιτσα με μετράει ...ναααα το λίπος. Το αποφάσισα λέω , δε γινεται να χάλασει τέτοιο κορμί. Ξεκινάω δίαιτα. Τη πρώτη βδομαδα 1 κιλό μείον,  τωρα είμαι στην Τρίτη βδομαδα αλλα τα γ€&€&σα. Μόνο 500 γρ. Λείπουν πλέον απο πανω μου. Τι να κάνω η χριστιανή έφτιαξα χθες μια lemon pie.
Περιττό να πω ότι σήμερα λείπει η μισή. Ο δικός μου που δε τηρούσε τη δίαιτα κατα γράμμα πως έχασε 2 κιλά ακόμα δεν ξέρω. Θα μου πεις ,έχει λίγα παραπάνω απο σένα κ φαίνεται η διάφορα. Μπορεί. Αυτο το δέχομαι.

Αυτο που με αγχωνει ειναι ότι δεν έχω δουλεια. Άμα είσαι μαθημένος να δουλεύεις το καθιστικό σου κακόφαίνεται. Το θέμα ειναι ότι εδω που είμαι δε μπορω να δουλέψω για πολλούς και διάφορους λόγους. Μόνο αν έβρισκα κάτι να κάνω στο σπίτι.
Εμ..έλα μου ντε. Αυτο ψάχνω να βρω και γω. Τι δουλεια να κάνω απο το σπίτι.

Αν έχετε  καμία ιδέα γιατι εγώ έχω στερέψει πλέον, θα το εκτιμούσα.:)

Αυτα για την ώρα. Λίγα τα νέα μου αλλα καλα.

Φιλια σε όλους :)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου