Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Κομμουνισμός ...μια πικρή ιστορία! Νο2





Να'μαι και πάλι εδώ! Δε ξερω τι να πρωτογράψω, όλα είναι στο μυαλό μου και προσπαθούν να βγούν όλα μαζι. Γίνεται?Δε γίνεται!

Όπως σας έλεγα στην προηγούμενη ανάρτηση μου, ο κομμουνισμός είναι μεγάλη απάτη. Η έλλειψη λοιπόν των προϊόντων είναι αποτέλεσμα της ρύθμισης των τιμών που κάνουν.Ναιιι βεβαίως. Τι εννοώ? Εννοώ ότι υπάρχει διαδικασία για να ελέγχονται οι τιμές των προιόντων και να φθάνουν φθηνα στον καταναλωτή. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό. Αλλά αυτό δεν γίνεται κάτω απο σκέψη και παρακολούθηση της αγοράς(παγκόσμιας) και κάτω απο νόμους και κανόνες.΄Οοοχι αγαπητέ αναγνώστα. Είναι αυθαίρετη διαδικασία. Λέει σήμερα για παράδειγμα ο υπουργός κτλ ότι το γάλα θα το δίνεται 0,30 λετπά του ευρώ. Ναι κύριε αλλά στο εργοστάσιο κοστίζει 1,50 ευρώ και εσύ κράτος δεν έχεις λεφτά για να τους πληρώσεις τη διαφορά. Άρα, και γώ σου λέει το εργοστάσιο, δεν σου προμηθεύω γάλα. Έτσι με απλά λόγια Ελληνικά.

Πέραν απο αυτό γενικά υπάρχει μία γενική "έκπτωση" ας πούμε ή αλλιώς τα ζωα μου αργά. Π.χ. στην εξυπηρέτηση. Έχω πάθει σόκ, να έιμαι στο σουπερ μάρκετ να μου περνάει τα πράγματα και ξαφνικά να σταματάει για να στείλει μήνυμα στο κινητό, να τσατάρει η γυναίκα. Δεν πίστευα στα γκριζοπράσινα μου μάτια. Και δε λες και κουβέντα, έτσι? Πιο αργή εξυπηρέτηση πεθαίνεις λεμε. Μπαίνεις στο κωμμωτήριο, 5 νοματαίοι να κάθονταιι στις καρέκλες με το κινητό στο χέρι, στα @ @ τους, και κάποιος θα σε ρωτήσει τι θα ήθελες αλλα απαντώντας ταυτόχρονα στο κινητό με τυφλό σύστημα. Είναι να τρελαίνεσαι, που να το έκανα εγώ (και ο καθένας απο μας) σε οποιαδήποτε δουλειά ήμουν θα εφευγα κλοτσηδόν.

Δε μπορώ να πω, έχουν ωραία φρούτα και λαχανικά(οχι όλα). Αμαν έκανα γενικά να συννηθίσω τα προίόντα εδώ. Καλά φέρνω και απο ελλάδα. Καθότι είμαι και λίγο ιδιότροπη στο φαι(αναξαρτήτως χώρας). Είναι όμορφη χώρα αλλα κριμα ρε γαμώτη

Άλλο σημμαντικό πρόβλημα είναι η ασφάλεια. Δεν πάς βόλτα, όχι όχι ξεχασέ το. Δε μιλάς με το κινητό στο χέρι ούτε στο αυτοκίνητο μέσα, το οποίο είχε καταμαυρα τζάμια και αν έχεις χρήμα έχεις και τεθωρακισμένο. Σε φάγανε λάχανο χωρίς αστεία. Χωρίς υπερβολή. Και αυτο το βίντεο πιστέψτε με δεν είναι τίποτα.
Το πολύ πολύ να πάς σε κανα εμπορικό για περπάτημα με πολύ προσοχή. Είτε για ένα ευρώ, είτε για ένα HTC κινητό, στην αναψανε με την μια. Δεν έχει μα. Ή θα πέσεις θύμα απαγωγής. Συχνό φαινόμενο και 50% 50% να την γλυτώσεις. Πολύ δυσκολα τα πράγματα.
 Αφού μεχρι και στην αστυνομία δεν έχεις εμπιστοσύνη. Είναι διεθραρμένοι. Οι λιμένικοι έρχονται και καλά στο σκάφος για επιτήρηση αλλα πριν ακόμα πλησιάσουν έχεις βγάλει ένα μπουκάλι κρασί (του κώλου) σε καλημερίζουν, το παίρνουν και όλα καλα. Αλλιώς και οι βίδες τους σκάφους δεν θα έπρεπε να είναι εκεί που είναι. Με πιάνεις??

Αυτά ζώ και λέω τι καλά στην ελλάδα έστω και με Σαμαρά, χιχιχιχιχι.

Σας χαιρετώ για σήμερα, καλό βράδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου