Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Πάνω κάτω- Up and down xaxaxax





Της τρελής γίνεται αυτή τη βδομάδα με το Μετρό. Εσύ πάς στην ώρα σου …αυτό? Έρχεται??
Όχι βέβαια,  τρελός είσαι. Δε φτάνει που αργεί και κάθε λίγο και λιγάκι σε ενημερώνουν από τα μεγάφωνα (ο Θεός να τα κάνει που όποτε κάνουν ανακοίνωση νομίζεις ότι το μυαλό σου θα χυθεί στην πλατφόρμα, αλλά πάντα πίσω από την κόκκινη γραμμή)  παίζουν και τα κλαρίνα στη διαπασών στην Δουκ.  Πλακεντίας.
Άντε και μπαίνεις μέσα, λες ας  βάλω και γω το γυαλί να κλείσω τα ματάκια μου μιας και ξύπνησα απ’τις 6:30. Και τσούπ η τρελή η παρέα με τις mentos. Των φρούτων ε όχι τις άλλες.

 Ναι καλά καταλάβατε τις καραμέλες εννοώ. Δεν υπάρχει ο τύπος… τρώει ένα πακετάκι  πριν κατέβει στην στάση του αλλά προσφέρει και στην φιλενάδα που θέλει δε θέλει πρέπει θα τις φάει. Αφού στο τσάκ να του ζητήσω μία ήμουν μία φορά, πολύ τις ληγουρέυτηκα. Αυτό θα πει εθισμός και ύστερα κατηγορούν το τσιγάρο. Και δώσε κουβεντολόι πρωί πρωί.
Άντε να φτάσουμε πια…35 λεπτών διαδρομή τελευταία γίνεται 1 ώρας. Γιατί πέραν τις καθυστερήσεις των δρομολογίων κάθεται και 7-8 λεπτά σε κάθε σταθμό. Θα μου πει κανείς γιατί γίνεται αυτό?
Να’μαστε στο Σύνταγμααα… και να’σου και η ψηλέγκο…και  έλεγα καιρό έχω να την δω. Μιλάμε για νταρντάνα ε, όχι παίξε γέλασε. Ε δεν βρήκε θέση η γυναίκα και έμεινε όρθια. Φορούσε μία άσπρη φουστίτσα μέχρι το γόνατο με ένα πουκαμισάκι από μέσα. Το εσώρουχο χωρίς ραφή …έ λίγο η φουστίτσα φώτιζε.

Και  να’σουν άρχισαν τα όργανα χαχαχαχα.
Πάνω κωλαράκι κάτω κωλαράκι χαχαχαχα.

 Δεν υπήρχε η τύπισσα. Πάνω κάτω πάνω κάτω…μία το αριστερό μία το δεξί ουπς και τα δύο μαζί, αφού σε μια δόση ζαλίστηκα. Σιγά κυρά μου θα ξεράσω από την τόση κινητικότητα. Τι ζω η γυναίκα πρωί πρωί. Μια θα καθρεπτίζεται στο τζάμι και να σιάζεται, μια να γυρνάει το πόδι σαν μοντέλο που παίρνει στροφή στην πασαρέλα και να κοιτάει το παπούτσι και δώστου πάνω κάτω το κωλαράκι. Καλά πώς το έκανε η γυναίκα, χαχααχ, έτοιμη ήμουν να της πω να μου το μάθει.
 Έ δεν ήθελε και πολύ και ο κύριος Μentos με τας συνοδείας του την πήραν γραμμή και άρχισαν τα σχόλια.
Φτού γαμώτο κρίμα που δεν άκουγα καλά τι έλεγαν. Έπρεπε όμως να το τραβήξω βιντεάκι.
Πάνω κάτω πάνω κάτω χαχαχαχαχαχ.

Άντε να δούμε τι θα δούμε αύριο πάλι….
Καλό σας βράδυ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου